FAQ

FAQ – czyli zbiór najczęściej zadawanych pytań. Znajdziecie tutaj odpowiedzi na pytania, które mogą Was w pewnym stopniu nurtować i ciekawić.

CZY MOŻNA WYBIERAĆ MOCE JAKIE SIĘ CHCE?
Zgodnie z drugim punktem Regulaminu, moce, jakie może przyjąć postać są dowolne, wraz z zachowaniem zdrowego rozsądku. Administracja poczyniła wszelkie starania, aby nie ograniczać waszej wyobraźni, dlatego moce są dowolne, ale w granicach dobrego smaku. Zastrzegamy sobie prawo podważenia uznania Członkostwa jeśli postać jest zbyt "przedobrzona".

DLACZEGO FALLENTON TAK SZYBKO STAŁO SIĘ POTĘGĄ?
Dzięki nadnaturalnej zdolności, jaką wykształcili w sobie mieszkańcy Fallenton, mogą oni poruszać się dowolnie po Stanach Zjednoczonych, wciąż promieniujących radioaktywnie, w przeciwieństwie do przeciętnego człowieka z innej części globu, którego owe promieniowanie mogłoby zabić. Mieszkańcy Stanów żyli od lat na terenach skażonych promieniowaniem, które przerzedziło ich szeregi, pozostawiając jedynie tych, których geny nie mutowały negatywnie pod wpływem radiacji. Byli to najczęściej młodzi ludzie, którzy nie dość, że uodpornili się na szkodliwe substancje, to jeszcze wykorzystali je na swoją korzyść. Ich geny przeszły mutacje, dając im moce, o jakich nie mógłby śnić nikt spoza tego kontynentu. Ludność postanowiła jednak nie dzielić się swoimi darami i zamknęła się na wszelkie czynniki zewnętrzne, w tym i resztę świata, dzięki czemu Europa, Azja oraz Australia dalej myślą, że Ameryka przestała istnieć. 

KTO RZĄDZI W POSZCZEGÓLNYCH FRAKCJACH?
W Waterside Circle swoją siedzibę ma prezydent całego miasta, niejaki Thomas Hensley, który włada żelazną ręką nad Brightville i, po części Midmire. Prezydent Midmire, Amanda Wiggins, osiadująca się w Upper East Xosk, podporządkowuje się rozkazom z góry, choć wprowadza też swoje, niekonsultowane z rządem. Natomiast w Zaekneth nie występuje coś takiego jak rząd, hierarchia czy władza. Można tam zauważyć anarchię i podstawowe prawa, polegające na tym, że aktualnie wydaje rozkazy ten, kto jest najsilniejszy w grupie. 

CZYM SĄ SYMBOLE POSZCZEGÓLNYCH FRAKCJI I JAKIE MAJĄ ROLE?
Symbole, które znajdują się w zakładce fabuła, dopasowane do każdej frakcji, są jej znakiem rozpoznawczym. Brightville znaczą się tatuażami na prawym nadgarstku, Midmire na kostce lewej nogi, a Zaekneth - choć nieoficjalnie, niezgodnie z rządem i w ukryciu przed nim - noszą swój znak na karku, z tyłu głowy. Tatuaże są przepustką do stref frakcji, dlatego muszą być widoczne - rzecz jasna, poza Zaekneth, którzy uwielbiają podrabiać Znaki innych frakcji, by wtopić się w tłum, a później wywołać zamieszki.

Masz jakiekolwiek pytania? Możesz śmiało kierować je bezpośrednio do administracji lub – jeśli wolisz – zostawić nurtującą Cię myśl w komentarzach pod tą zakładką. Będziemy starać się na bieżąco odpowiadać, a jeśli pytanie wyda nam się bardzo istotne dla lepszego zrozumienia fabuły – zostanie umieszczone w FAQ.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

@GT - Tyler